Video

publicerat: 2010-09-18 @ 08:23:06
Tror jag har gjorde 35 "tagningar" innan jag blev nöjd med min film.. :)
Var mycket svårare än jag trodde, men nu har jag i alla fall gjort det och känner mig nöjd med det! Men trots att det var lite svårt/jobbigt var det roligt på samma gång, blev lite felsägningar och en gång blev det jättebra hela filmen igenom men på sista meningen säger jag "Tank you for watching, oj där lite det lite fel" haha! Så det var bara att ta bort den filmen..

Håller precis på att ladda upp den på EF:s hemsida och det går inte överdrivet fort vill jag lova, just nu har den hållit på i ca 15minuter och det är bara 20% som är klart.. Sakta men säkert kan man säga! Ska se om jag klarar av att lägga upp filmen här på bloggen sen också.


Mitt "manus" som jag utgick ifrån



Postat av: Christine

Jag gjorde också min film igår och USCH säger jag bara haha :D blev liksom ett helt minneskort med massa tagningar :P

Jag ville typ inte kolla in i kameran + så pratade jag alldelles för fort i 70% av alla tagningar men jag hoppas att min blev bra endå! har du någon länkning till din? :) Kram

2010-09-20 @ 12:49:05
URL: http://missnaenfeldt.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0