Strul var ordet!

publicerat: 2010-09-10 @ 19:00:24

Vart har den här veckan tagit vägen? Var ju måndags bara igår...!?
Denna veckan har gått alldeles för fort känns det som, men blir väl så när det är fullt upp på jobbet, man hinner inte riktigt med att tänka på vad det är för dag. Var endel att göra på jobbet idag också men vi jobbade på bra så vi kunde gå hem vid 14-tiden istället för 16.

Nästan hela den här veckan har gått i tecken av strul av olika slag.
Just nu jobbar jag för Folkpartiet, och i och med valet skall vi kommunerna i vårt län ha skickat ut broschyrer till alla hushåll, men det är nästan lättare att säga det som har stämmt än det som inte har stämmt. För tillfället kan man säga att jag är ganska trött på valsedlar och kan iprincip både vår riksdags - och regionlist utantill.. Som om inte detta var nog skulle har det även varit lite strul med min ansökan till EF. Allt är klart och den ska nu skickas iväg till Boston, men jag var tvungen att ändra en lite liten sak och skicka in den igen, gjorde detta och var jätteglad, så igår ringde en tjej från kontoret i Stockholm och sa att jag ännu inte ändrat det som var "fel". Så ännu en gång gick jag in och ändrade och klickade på Submitt och så idag fick jag ännu ett samtal från EF, de kunde fortfarande inte se min ändring, så efter ett 3:e försök kom vi(EF) fram till att det var något fel/strul med datasystemet, så de skulle ordna mitt lilla "fel" på något annat sätt och nu ska min ansökan vara påväg till Boston och jag är antagen till programmet, YES!




The USA here I come!
Eller ja, snart i alla fall!

Postat av: Amanda

Vart bor du? För jag bor ganska när Marstrand, har vart där typ en miljon gånger! :o jag bor i stora höga, nära stenungsund :)

2010-09-10 @ 21:47:51
Postat av: Rebecka svarar

Jag bor i Uddevalla :) Har aldrig varit i Stora höga men har åkt förbi där ett antal gånger med tåget haha..

2010-09-10 @ 22:46:43
URL: http://rebeckaiusa.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad kul att din ansökan är klar nu! :) Matchningsprocessen är så rolig.(Om man får en bra matchning snabbt dvs..) Jag fick min match samma dag som jag blev antagen i Boston och det var den faamiljen det blev också. Jag håller tummarna för att du får en match nära mig! :)



kram

2010-09-12 @ 17:11:35
URL: http://annajessicamaria.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0