Slapp dag

publicerat: 2010-09-05 @ 11:12:38
Tog en välförtjänt sovmorgon idag, är såå skönt att sova. Vet inte vad det är med mig men det senaste har jag blivit mer och mer trött, kan gå och lägga mig vid 21 och sova ändå till 8, 11timmar! Idag känns det som att det kommer bli en riktigt slapp dag, ska bara sassa runt i mysbyxor hela dagen och bara ta det lugnt och inte göra allt för mycket.. Blir nog att sitta ute lite, är klarblå himmel och strålande sol :)

Igår var det allt annat än en lugn dag, var barnvakt mellan 10 - 18. Var första gången jag var barnvakt så många timmar i ett sträck men tiden gick väldigt fort, kanske för att vi hade så skoj! Vi gjorde bl.a. egna såpbubblor och även ringarna man håller i gjorde vi själva, blev riktigt stora och fina bubblor. Sen pärlade vi lite så det blev ett armband och en pärplatta som föreställer en stjärna. Efter att jag varit barnvakt åkte jag hem till mina föräldrar och är kvar här nu också kommer nog åka hem till mig själv ikväll eller imorgon, är skönt att vara hemma hos mamma o pappa också.

Hoppas er dag också blir lugn och skön, som en söndag ska vara!

Postat av: Elin

Ja jag förstår dej. Men det är bara att vänta tills du får en match som du känner att du klickar med. Var kräsen, men inte FÖR kräsen! Du måste såklart vara väldigt öppen för förslag :) Tveka inte att fråga om du undrar över något! :)

2010-09-07 @ 01:00:42
URL: http://aupairelin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0