Shopping

publicerat: 2010-09-16 @ 18:22:36
Idag har jag varit ute och delat ut material om valet och självklart om Folkpartiet, ska fortsätta med detta även imorgon. Känns riktigt bra att få lite motion samtidigt som man jobbar, var i endel hyreshus där det inte fanns någon hiss så vara bara att börja gå upp för alla trappor(även ner också)

Efter att jag jobbat blev det en tur till Överby där det blev lite shopping på Gina. Skulle egentligen ha köpt ett par skor inför valvakan på söndag men det fanns verkligen INGA skor alls! Ändå var jag inne i 6olika skobutiker, och nej jag är inte kräsen men kännde bara inte att det fanns några som jag gillade.. 
Blev riktigt nöjd med tröjan och ringarna jag hittade :)


Nu ska jag göra något "såå" roligt som att städa, men resultatet är desto roligare!


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0