Intervjun

publicerat: 2010-09-26 @ 16:51:39
I förrgar pratade jag med mamman fran min match, om jag ska vara ärlig tyckte jag att det gick bra :) Blev totalt 30min som vi pratade, fick även hälsa pa barnen och de är verkligen jättesöta och gulliga. Det vi pratde om var varf¨r jag vill bli an au pair, lite om hur en vecka oss dem ser ut; vad deras au pair har för sysslor och ja lite allmänt sa..


Vi har haft lite kontakt efter att vi skypade och nu ska hon kolla upp mina referenser, sa far vi se vad som händer, kan bara hoppas pa det bästa...  Tycker verkligen att familjen verkar väldigt rara och gulliga, de verkar enkla och väldigt familjära, vilket jag tycker om.

Nu är det bara att vänta som gäller





Postat av: Maria

Åh så roligt! Håller tummarna för dig nu! Tackade själv ja till min matchning igår så nu längtar jag tills den 29 november. När vill du helst komma iväg? :)

2010-10-02 @ 16:28:23
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0