2010-09-03

publicerat: 2010-09-03 @ 10:13:44

Usch vilken morgon det blev idag! Allt som jag skulle komma ihåg höll jag på att glömma och fick i panik åka runt och fixa allt i sista stund.. Men nu är jag äntligen på jobbet och jag har hunnit hämta andan.

Idag blir det enhel del jobb. Nu först lite pappersjobb som vanligt, sedan bär det iväg mot Tanum då jag ska följa med helene Odenjung(vice partiledare för FP) på ett studiebesök. lået kanske inte som att det är så överdivet jobbigt att åka på studiebesök men det är enhel del planering som ska ordnas innan och allt ska klaffa..

Efter jobbet ska jag ner till Gbg och träffa en kompis, vi har inte setts på eveigheter(3månader) så det ska bli såå kul! Är verkligen på tiden att vi träffas nu. Har en känsla som säger att det kommer bli mycket prat och skratt ikväll och även lite rosé, me like!

Nu blir det back to buisness!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0