Mimmie pigg

publicerat: 2010-10-24 @ 11:33:33

Nu är det inte alls långt kvar tills det är halloween.

Det kommer bli en repris från förra året, ska nämligen på ett haloweendisco på Chalmers och detta är ett disco utöver det vanliga vill jag lova! Förutom att det finns 6dansgolv ovh lika många barer finns det en hoppborg, sumobrottning och lite andra aktiviteter så man behöver inte känna sig tvungen till att vara på dansgolvet hela tiden..

Förra året var jag utklädd till djävul och jag var inte jätteseriös med min kostym. Hade svarta skor, röda strumpbyxor, svart klänning och horn och svans. Men i år ska jag gå all in med en "riktig" kostym som jag beställt, känns riktigt kul! Ja, men vad ska jag nu vara då.. Jo, Mimmie Pigg :)






Såhär ser klänningen ut på, vad tycker ni?

Postat av: Anonym

Jättefin klänning :)

2010-10-27 @ 15:14:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0