Mellanlandar...

publicerat: 2010-10-17 @ 22:50:43
lite här hemma, för om 7 timmar ska jag vara på plats på jobbet igen.. Totalt blir det 7dagar irad när jag gjort morgondagens arbetspass och det känns i benen kan jag säga. Jag jobbar på en restaurang så man går ju hela tiden vad man än ska göra. Hade på mig en stegräknare en gång och då blir det ca 3km och det var ändå en lugn dag, så ca 20km har jag fått ihop på dessa dagarna, är väl skapligt!

Ska verkligen ta tag i mig själv och göra lite mer seriösa inlägg längre fram i veckan.
Men dels har jag jobbat endel nu men sedan har det ändå inte funntis så mycket att skriva om.. På USA-fronten händer det inte så mycket just nu, väntar på att få tid hos ambassaden och ja, vad ska man göra mer än att vänta.

Däremot har jag planerat endel när det gäller halloween :) Ska på ett disco med några tjejkompisar och jag har köpt en jättesöt kläning jag ska ha på mig(ska vara mimmie pigg), den kom i fredags så ska hämta den imorgon och kommer nog lägga upp en bild här också..

Detta får räcka så länge, over and out!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0