Back on the track

publicerat: 2010-10-03 @ 14:05:27
Ja, det var ett dag sedan jag skrev här nu.. Men nu är jag tillbaka igen det vill jag lova!
Jag har varit utomlands 1vecka och det har utan tvekan varit en helt underbar vecka. Det var en vecka med mycket skratt och många fina minnen som kommer finnas kvar hela livet.

Vet inte vad det är men sedan jag besökte Tunisien första gången 2008 har jag alltid tyckte mycket om detta land, kanske är därför jag hunnit med hela 5 resor under de senaste två åren till just detta land. Något som dock bör tilläggas är att jag tycker om landet, människorna men inte dess regeringen och hur denna styr landet med järnhand, hur man inte bryr sig om de mänskliga rättigheterna! Ett bra exempel på detta är att om man öppet visar att man är homosexuell blir man straffad med fängelse i 2år, 2år!! Det är helt absurt! Det borde inte ens existera något straff för detta!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0