Att göra!

publicerat: 2010-10-08 @ 09:44:02

Ja, nu börja min "att göra lista" ta form på riktigt..


Papper till EF

Kopia på mitt körkort
Kopia på mitt slutbetyg från gymnasiet
Utdrag från brottsregistret

Övriga saker

Boka tid för hälsundersökning
Säga upp mitt tv-abonnemang
Beställa försäkring
Kolla upp mitt abonemang för mobilen
Börja kolla på presenter till värdfamiljen

Sen om ett par veckor kommer det blir det ytterligare lite till att göra för någon gång i november(troligtvis) kommer jag få tid hos den Amerikanska ambassaden i Stockholm. Förhoppningsvis blir då även en hotellvistelse i samband med detta :)

Ska börja med min lista redan nu direkt, här ska det inte spillas någon tid!


My "to do list" is getting bigger and bigger!

Paper to EF

Copy at my drivinglicing
Copy at my


Other things

Copy my grades from high school
Make an appointment for health survey
Cancel my TV subscription
Order Insurance
Check out my abonemang for Mobile
Start to look at gifts for host family


In a few weeks it will be more to do because in November(I think) will I get an appointment at the US Embassy in Stockholm. Hopfully it will be a night at a hotel then :)

I will now start at my list!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0