In the kitchen

publicerat: 2010-11-02 @ 11:03:55
I helgen spenderade jag ju lite tid i köket, riktigt roligt :)

Att baka och laga mat är något som jag tycker är roligt men säger absolut inte att jag är något proffs eller så.. I helgen gjorde jag kokostoppar och pizza, båda blev riktigt goda :)

Blev lite förvånad över hur fort det gick att göra kokostopparna, kanske för att det inte var så mycket ingridienser i men ändå. Allt var klart för servering på 20minuter, bara det gör att de blir ett + i kanten haha!
Pizzan blev riktigt lyckad den också :)

Båda recepten har jag hämtat från Annika Sjöös blogg, kan varmt rekommendera hennes blogg om man vill få lite inspiration när det gäller hälsosamma matrecept. Kokstopparna innehåller i princip inga kolhydrater alls och samma gäller för pizzan, toppen! :)








Nu ska jag gör mig i ordning och åka iväg till banken och lite annat "skoj"

Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0