Fattiglapp

publicerat: 2010-11-27 @ 11:06:00
Usch nu känner jag mig som en liten fattiglapp! Har precis betalt in alla pengar till EF, så nu är det "bara" packa som återstår.. God morgon på föressten! :)

Även om det svider lite i plånboken just nu så känns det ju ändå bra, vet ju redan nuatt jag kommer få ett helt oförglömmligt år i New York.

Ska ta och äta lite frukost nu och sedan blir det in till gymmet, har verkligen haft lite abstinens efter att få träna s ska bli riktigt skönt att få komma dit och dessutom ska jag prova mina nya jobbingskor, Lycka!

Hoppas ni får en bra dag!

Kram
Postat av: Emelie

Sv; Nej jag har inte hunnit prova den än! Skriver nog om det när jag testat den senare idag. :)

2010-11-27 @ 15:30:18
URL: http://ljusastunder.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0