Addicted

publicerat: 2010-11-05 @ 20:53:32
Ja, jag tror på fullaste allvar att jag är beroende.. Utav H&M!
Jag bara älskar denna affär!!

För ca 1vecka sedan gjor de jag en beställning hos dem och idag fick jag hem lite utav det, bland annat en halsduk, ett par pumps och 3 bas t-shirts. Skorna satt som en smäck på fötterna :)


Men jag har inte gått runt i skorna hela dagen och varit gald, nej nej..
Började dagen med att jobba, var väldigt lugnt idag men det är skönt med sådanna dagar in i mellan också. Sedan efter jobbet åkte jag hem till mamma o pappa och då fick jag mitt paket med skorna(bl.a.) men hann i princip bara prova dem och visa upp dem för mamma innnan jag åkte till gymmet. Sedan efter mitt konditionspass(eller vad man ska kalla det) blir det en sväng till.. Just det H&M där jag köpte lite nya underkläder, måste verkligen köpa nya. De jag har är antingen söndertvättade eller så är det något annat fel på dem, men på något sätt vill man ändå inte slänga dem.. Är ni med på vad jag menar?
Men i alla fall idag tog jag steget och köpte lite nytt.. :)

Ska ta och sova nu är ganska trött. Imorgon blir det ännu mera jobb och sedan STORstädning!
Är lite kaos på mitt rum nu..

Sov så gott!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0