A womens best friend

publicerat: 2010-11-30 @ 18:12:39

Vissa saker kan man bara inte få nog utav, det är nästan så att man bara vill ha fler och fler och desto fler man får detso gladare blir man.. Skor är ju en sån sak! 

Vet inte vad det är men jag har alltid älskat skor, i vart fall så länge som jag kan komma ihåg. Det är något speciellt med dem haha! Kanske är det att ett par skor kan göra så mycket ex. kan ett par riktigt snygga skor göra en hel outfit, vara pricken över i:et, om ni förstår hur jag menar.. 

Igår så blev jag riktigt gald får då fick 2par skor följa med mig hem! :)
Måste säga att jag överaskade mig själv lite, för ett av paren var kilklack och jag ahrr alltid sagt att jag tycker det är fult med detta och kommer aldrig att köpa ett par skor med just kilklack, men man ska aldrig säga aldrig!






Blev också ett par Uggs, men inga äkta.. De är såå sköna, och har jättemjuka innuti!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0