Pass

publicerat: 2010-05-29 @ 09:49:09
Igår blev det en liten hektisk dag eller ja i alla fall på eftermimddagen.
Om en vecka åker jag och mamma till lite varmare breddgrader, närmare bestämmt Tunisien och Djerba. Alltid när man skriver ut biljetterna får man passa "viktig information" som man tydligen ska läsa igenom, i vanlig ordning läst jag Inte igenom den, bara onödigt tänkte jag... Som tur nog skummade mamma igenom den och såg att våra pass måste vara giltiga minst 6mån efter att vi kommit hem från resan, jag fick Panik! Mitt pass går ut i september!!
Så det var bara att skynda sig med att fixa håret, fort på med lite mascara och in i bilen och mot polisen för att fixa nytt pass. Och jag hann, puh!

Totalt sönderdressad och blöt(regnet bara Öste ner!) kom jag in till polisen och fick ordnat mitt pass, vill inte påstå att jag blev bra på kortet... Usch! Men nu har jag fått ordnat ett pass inför USA också, vilket var bra :) Så lite tur i oturen kan man säga.

Nu ska jag gå och börja packa, inte för USA utanför Tunisien, senare blir det att jobba.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0