Första steget

publicerat: 2010-05-10 @ 16:40:37

Nu har jag tagit första steget, igen!

Ja, det är andra gång som jag bestämmer mig för att bli au pair i USA, men det är denna gång som det kommer att bli av, vilket det inte blev sist gång.

Förra gången jag hade tänkt åka var när jag tagit studenten, jag visste inte vad jag ville göra.. Men jag vet inte hur det blev men jag sökte in till universitet i Göteborg och kom in, nu har jag snart gått 2 år där och har bara 1 år kvar. Jag ångrar absolut inte mina år på universitet, jag har fått några riktigt bra kompisar, mycket kunskap och självklart en utbildning. Men nu har jag totalt suttit i skolbänken i 15år och jag vet inte om jag orkar att sitta ytterligare 2 utan en paus.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0