Sir Elton John

publicerat: 2010-12-04 @ 12:51:00

Kameran är fulladdad och minneskortet är tömt, hoppas verkligen att jag kan få några bra bilder nu ivkäll, jag och mamma ska och se Elton John här i Göteborg.

Kan väl erkänna att jag inte lyssnar på Elton dagarna i enda men han har absolut många bra låtar eller framför allt fina låtar och det är ju aldrig fel att gå på en konsert :)

Gårdagen var mycket lyckad, blev god mat, lite vin och mycket mycket prat :)
Senare på kvällen åkte vi till en av Marias kompisar som hade inflyttningsfest, det var helt ok får jag säga, hade aldrig träffat någon av dem förutom Maria då..

Nu ska jag ta spårvagnen in till stan och möta upp mamma :)

Postat av: Rebecca

Hoppas att ni får det kul =)



sv: Jo, det tyckte jag också. Blev superglad!

Okej, vad kul :D det vill jag se =)

2010-12-04 @ 22:17:09
URL: http://rebeeccam.blogg.se/
Postat av: Maria

Svar: Ja, det var några frustrerande dagar där men det gick ändå hyffsat. Nu har jag äntligen kommit fram till värdfamiljen och behöver inte tänka på väskor och baggage på ett bra tag ^^

2010-12-05 @ 03:06:57
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0