Packning

publicerat: 2010-12-12 @ 20:18:33

Nu är det bara 29dagar kvar till jag sitter i luften, påväg mot USA.

Idag började jag att lite smått packa, skrev upp på en lista hur mycket av allt jag ska ta med mig och sedan vad jag lagt ner i väskan. Kan ju låta lite konstigt att redan nu börja packa men känns bättre att börja nu och känna att jag hinner med än att behöva stressa som en dåre de sista dagarna..

Vägde väskan nu när jag lagt ner endel och den är redan uppe i 15kg! I och för sig så ligger ju allt huller om buller, så förhoppningsvis blir det bättre när jag lägger det lite mer organiserat :) Men ändå 15 kg! När jag först läste att man fick ha med sig 23kg, tänkte jag att det blir ju inga problem, då kan man ju ta med sig endel, men vart tog alla kilon vägen, egentligen?!

Postat av: Maria

I know the feeling! För mig var det mina necessärer som var den största boven i viktdramat... ;)

2010-12-13 @ 17:31:26
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/
Postat av: Maria

Svar: Inte lönt att skaffa mobil innan för den kommer med största sannolikhet inte fungera här och det kommer bli svindyrt. Jag ska köpa en telefon med nån typ av kontankort, det verkar vara absolut smidigast :)

2010-12-14 @ 21:21:11
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0