Ordning & reda

publicerat: 2010-12-31 @ 13:00:21

Ätligen! Ja, äntligen börjar jag få ordning och reda bland alla(ca 4000) mina foton som jag har på datorn, är verkligen inte en dag för sent.

Har lagt över alla foton till den nya datorn och nu sitter jag och lägger in taggar och betyg på dem i Elements, har nog inte ens kommit halvvägs.. Men det kommer kännas skönt när det är klart och framför allt det kommer bli mycket lättare sen när jag lägger in fler foton, för jag tror det kommer bli endel kort under mit kommande år..
Eller vad tror ni? :)

Om du inte har speciellt bra ordning bland dina foton, så tycker jag absolut att du ska försöka ordna det. Det kan ta lite tid och kännas jobbigt men det är absolut värt det och det är inte så svårt som man kan tro.. haha!
Det viktigats är bara att ta den tid det behöver och ha tålamod!

Lycka till! :)


Xoxo

Rebecka

Postat av: Josefin

SV: jaaa jag är jättenöjd med dom!! :D

2010-12-31 @ 16:41:10
URL: http://jojojosefin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0