No more!

publicerat: 2010-12-11 @ 20:42:38
Det var riktigt skönt med en promenad förut!

Den promenaden var min start på mitt "nya liv" eller i vart fall mitt sundare liv, känner mig så svulen och uppblåst av en massa godis och sötsaker, men nu är det slut på det!

Har dragit ner en ganska mycket på just godis och läsk men det är de sista pusselbitarna som ska på plats.. Och nu ska inget hindra mig, jag ska klara av detta, jag mår ju inte bra av att äta choklad och lussekatter hela dagarna... Tror nog ingen gör det.



Från och med nu så blir det inget godis- eller chokladätande det blir heller inget läskdrickande(inte drukit läsk på bra länge nu) och det blir heller ingen alkohol för min del!

Nästan alla säger att man ska inte förbjuda sig själv att äta det ena eller det andra, det gör bara att man blir mer sugen på just den där förbjudna chokladen eller vad det nu kan vara. Så jag kommer inte förbjuda mig själv, men jag kommer att fråga mig själv hur kommer jag, om jag vräker i mig 1kg godis? Är det Värt det!?



Här är lite av det jag nu mera ska äta :)
Kött, fisk, kyckling och massa grönsaker!
Imorgon ska jag ta och skriva upp lite olika komibinationer(recept) så det blir lite lättare!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0