My new BFF

publicerat: 2010-12-28 @ 18:17:33
Sitter och skriver mitt första inlägg på den nya datorn nu och kan bara säga att jag är mer än nöjd än så länge! :)

Blev inga bilder igår, förlåt.. Det hanns inte riktigt med, dels instalerade jag alla program på datorn sedan fick jag också min ipod igår så jag instalerade den också. Förutom detta var jag även på en ansiktsbehandling, så skönt! Det är verkligen  något man ska unna sig ibland.

Men vad säger ni om mitt färgval nu?
Fanns jättemånga olika färger och mönster att välja mellan det stod mellan denna och en som var helt enfärgad rosa.. Det var inte helt lätt att välja kan jag säaga nästan alla var så snygga, men jag fick lite hjälp av Tim och mamma o pappa :)

Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hej tjejen och tack för kommentaren, alltid skoj att kunna inspirera lite, jag älskar att fota! ;)



Viken fin dator du fått! Älskar rosa ;)



Och NY... där har jag aldrig varit, bara DRÖMT om att få komma dit - det är väl ett måste va? :)



Kram Caroline

2010-12-29 @ 08:43:29
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0