Mot Gbg

publicerat: 2010-12-03 @ 10:02:00
Nu ska jag snart ta tåget ner till Göteborg där jag kommer att spendera större delen utav helgen, ska dels träffa min kompis Maria och imorgon ska jag se Elton john konsert :)

Maria slutar inte jobbet förens vid 17-tiden men jag åker ner redan nu så hinner jag gå runt på stan lite, ska dels se om jag kan hitta något att ha på mig ikväll och så ska jag på lite julklappsjakt. Ska bli ganska mysigt att gå runt för mig själv och bara mysa och känna att det snart är jul :) Tar ju med mig kameran också så hoppas på att få lite fina kort på ett juligt Göteborg.

Såhär ser jag ut idag


Jeansskjorta - Vero Moda
Linne - H&M
Svart jeans - Vero Moda
Uggs - Eurosko

Postat av: Rebecca

Fint! :)



sv: Jo, det var dat faktiskt.. Du kanske ser henne idag eftersom att du ska till Göteborg? Fast, du är kanske inte intresserad? :)

Recept hittade jag, både huvudrätt och efterrätt!

2010-12-03 @ 11:35:14
URL: http://rebeeccam.blogg.se/
Postat av: Emma

SV: Ja precis så tänker jag också :) därför försöker jag tipsa andra!

2010-12-03 @ 16:21:11
URL: http://eecl.blogg.se/
Postat av: elin

tack så mycket!:) Om man vill fota månen så är det bra med ett passande objektiv, jag tror jag fotade den bilden med ett 70-300. Sedan är det bara att testa sig fram(: det är bra att ha ett stativ så att man kan ha lite längre slutartid utan att det blir suddigt, det är fint när mmånen lyser upp lite. Testa ändra allt som går tills du blir nöjd med resultatet, typ ISO, slutartid och sånt(:

2010-12-04 @ 01:33:00
URL: http://coolasacucumber.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0