Mer tid, tack!

publicerat: 2010-12-29 @ 11:20:37

Blir inte lika många inlägg just nu som jag skulle vilja men jag får inte riktigt tiden till att räcka till..

Förutom att lägga över alla bilder o liknande från den gamla datorn till den nya, bli kompis med den nya datorn och alla program jag nu fått jag som inte riktigt visste fanns. Lägga in musik och fixa spellistor på den ipoden och lära mig hur Nike+ funkar så försöker jag få någon slags ordning på mitt rum där det just nu är kläder i olika högar och resväskan står mitt på golvet.. Det jag försöker säga är att det inte riktigt finns tid till att blogga.

Men jag gör så gott jag kan!

Postat av: Nina

sv; så lite så :)

2010-12-29 @ 14:17:29
URL: http://earthangel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0