Helt slut

publicerat: 2010-12-22 @ 18:21:00
Just nu känns det verkligen inte som det är jul, för mig skulle det lika ggärna kunna vara vilken dag som helst, hade nog inte märkt någon skillnad.

Normalt brukar jag ha endel julkänsla relativit tidigti och absolut 2dagar innan. Tror att jag inte "hunnit2 med att få några julkänslor ännu riktigt för antingen så har jag jobbat vilket jag även har gjort idag och gör imorgon, har jag inte jobbat så har jag haft fullt upp med att fixa inför USA, är det inte papper som ska skickas in så är det garderober som ska renas eller tömmas..

Så jag hoppas verkligen att jag får mer julstämmning imorgon, vill ju självklart ha julstämmning :)



Jag förra julen när jag precis kommit hem från Egypten :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0