It's all about you

publicerat: 2010-12-02 @ 10:29:34

Nu på vintern är det ju väldigt lätt att man får torr och fnasig hy, i vart fall så får jag det, om jag inte är noga med att smöja in mig varje dag. Ibland känns det väldigt jobbigt att varje kväll tvätta ansiktet och sedan ta ansiktscream och även på morgonen, men det är verkligen jätteviktigt och jag märker en stor skillnad på min hy.

Jag använder mig utav ett märke som heter Bioline, kan verkligen rekommendera det. Krämerna är toppenbra och allt ingridienser kommer från naturliga saker, ex. blåbär och detta gör att det luktar så otroligt gott! :)
Självklart gäller det att hitta ett märke som man själv trivs med, och dyrast är inte alltid bäst.. Det viktigaste är bara att man är noga med att ta hand om sin hy :)

Här kommer lite tips till er! :)

Varför ska man smörja in ansiktet?
För att få en så bra och fin hy som möjligt! Därför är det extra noga att göra det nu på vintern, om man slarvar kan man få en torr och fnasig hy, vilket inte är roligt tro mig!

Hitta dina produkter!
Dyrast är inte alltid bäst, så hitta några produkter som du gillar :)
Viktigast är en bra dag - & nattkräm.

Tvätta ansiktet
Det är viktigt att tvätta ansiktet, men bara med rätt produkter(rengöringsmjölk och ansiktsvatten), det som är bra för dig.. För vissa kan det vara bra att tvätta både morgon och kväll medan för andra kanse det bara är bra på kvällen, så är det för mig, men bara nu på vintern.


Postat av: Emmy

Tack tack :) din var också fin :)

Ja det gäller att sköta om sig nu när det är så himla kallt ute :)

2010-12-02 @ 14:08:06
URL: http://emmystips.blogg.se/
Postat av: alexandra

tack :) ja det tycker jag absolut att du ska göra, den är säkert skitmysig :)

2010-12-02 @ 20:07:13
URL: http://ialexandrasvarld.blogg.se/
Postat av: Linda, foto

sv: Tack för kommentaren!



Ett makroobjektiv jag rekommenderar är Canon EF 100mm f/2.8 Macro USM. Det är skarpt, ljusstarkt och bra på alla sätt och vis! :)

2010-12-03 @ 10:22:38
URL: http://www.hillmering.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0