Personligt brev

publicerat: 2010-08-22 @ 12:29:30

Sitter och försöker skriva ihop mitt personliga brev som min bliviande värdfamilj skall få. Nu börjar det dra ihop sig, snart kan jag äntligen skicka in min ansökan, äntligen!

Men just nu känns det ändå som att det kommer ta ett litet tag, har så svårt att formulera mig och har lite svårt att framhålla mina positiva och bra sidor, Jävla Jante!(Jantelagen)

Hittills har jag skrivit
Vem jag är
Min familj
Mina personliga egenskaper
Fritidssysselsättning

Detta har jag kvar
Varför jag vill bli au pair
Ett minne från när jag passat barn
Avslutning


Känns som jag fått med en hel del men än så länge har jag det bara på svenska så måste översätta det också.

Kram
Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0