Nytt i garderoben

publicerat: 2010-08-05 @ 21:52:03

De senatse dagarna har det blivit lite nya inköp av kläder :)
De tre första plaggen köpte jag på Marstrand de andra två är från H&M

Det bästa är att alla plaggen är implusköp, det är de bästa köpen! Jag blir nästan alltid mer nöjd med det jag köper om det är impulsköp än när jag "måste hitta ett par jeans" och ofta när man säger så hittar man aldrig de där perfekta jeansen..

Så var det lite igår. Jag har kollat på ett bar mc-boots på Bianco, provat ut storlek och väntade bara på "rätt" tillfälle för att köpa dem, men när jag nu väl skulle köpa dem var de slut! Jag vill ha ljusbruna men fanns bara svarta kvar i min storlek.. Men ska till Göteborg på tisdag så då blir det att gå till alla(tre) Bianco-butiker som finns i city, hoppas hoppas att det finns ljusbruna i min storlek :)


Vit transparant tunika


Puderosa linne med spets och stjärnor


Puderosa tunika/klänning


Blåvit randig blus


Lång vit kofta



Förhoppningsvis i min garderob på tisdag
bilden är från Bianco.se

Blev ingen cykling till jobbet idag blev in ringd lite tidigare, så hade säkert hunnit precis med cykling men ville inte stressa, tog en liten promenad när jag kom hem istället som kompensation.

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0