Idag är ingen vanlig dag för...

publicerat: 2010-08-04 @ 21:40:06

..det är Rebeckas födelsedag Hurra, Hurra!

I år var första året som jag inte blev väckt utav en födelsedagssång och frukost på sängen, istället blev jag väckt av Rihanna, eller ja hennes sång i alla fall, har den som alarmsignal.

Det blev en lugn men skön dag annars. Blev en tur till IKEA med mamma och pappa och sedan åkte vi till Marstrand men det var en överaskning för mig. Det var riktigt mysigt på Marstrand har varit där med familjen en gång och medd skolan en gång.. Vi gick upp till fästningen och kollade lite sen blev det självklart en fika på Bergs konditori och sist men inte minst lite shoppping :) Ska visa vad jag köpte imorgon. Måste säga att jag blev imponerad av mig själv, alla tre plaggen är väldigt kvinnliga och romatiska av sig, inte likt mig men jag gillar det!


Marstrand från Färjan


Nu blir det att förberda lite inför morgondagen har tänkt att cykla till jobbet(ca 2mil tur och retur) så måste se till att få med mig kläder och allt man nu behöver för en dag på jobbet haha..

Kram!

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0